duminică, 2 februarie 2014

"Ce citim astăzi?" - retrospectiva lunii ianuarie

Prima lună din 2014 a fost darnică în ceea ce priveşte emisiunile din seria "Ce citim astăzi?" Astăzi, pe site-ul oficial al postului TVH, le puteţi urmări pe toate.

Astfel, pe 3 ianuarie a fost oaspete în studio umoristul Dănuţ Ungureanu pentru o discuţie despre volumele sale "Români deja deştepţi" şi "Alţi români deja deştepţi". Puteţi urmări emisiunea aici (minutele 00:58:52 - 01:25:00).

Pe 10 ianuarie, în schimb, am avut-o ca invitată pe doamna traducătoare Roxana Brînceanu ca să discutăm despre serii fantastice (Thomas Covenant necredinciosul), cyberpunk (Takeshi Kovacs) şi space opera (Ender). Vă invit să urmăriţi emisiunea aici (minutele 00:58:58 - 01:24:59).

Pe 17 ianuarie, în studio a fost invitată doamna scriitoare Monica Ramirez pentru o prezentare a romanelor sale istorice, de spionaj, fantastice şi de acţiune. Puteţi vedea înregistrarea emisiunii aici (minutele 01:00:25 - 01:24:59).

Pe 24 ianuarie, ne-au onorat cu prezenţa doamna Gabriela Deniz (coordonatoarea colecţiei Jungiana) şi domnul Aurelian Scrima (editor) din partea Editurii Herald. Am discutat apariţii din cadrul colecţiei Zen. Emisiunea se poate viziona aici (minutele 01:00:51 - 01:24:59).

În fine, pe 31 ianuarie, din partea Editurii Trei ne-a vizitat domnul redactor literar Victor Popescu, cu care am avut plăcerea să discut pe tema unor prestigioase colecţii de psihologie. Puteţi urmări şi dumneavoastră emisiunea aici (minutele 01:00:56 - 01:24:58).

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: