duminică, 26 mai 2013

Ţesătorul la gazetă

Am plăcerea să vă anunţ că astăzi a apărut numărul de mai al Gazetei SF. Editorialul este semnat de redactorul-şef Eugen Lenghel şi se intitulează "Hai să spunem adevărul". În sumar veţi găsi rubrici precum "Gen:SF" (cu proze de Teodora Matei, Liviu Surugiu, Daniel Barbu), "Foileton" (cu episodul al treilea din "Vise bizare" de Alexandru Şchiopu), "Concurs SF", "Holoteca" (despre jocurile horror în opinia lui Marcel Gherman), "Proiecţii grafice" (cu lucrări de Laurenţiu Butuc şi Viorel Florin), "Paperback" (cronică de carte semnată de Eugen Gomboş), "Conexiuni" (cu un articol de Rareş Iordache) şi Poşta Redacţiei, sub denumirea "Bitstream".

De această dată, am contribuit la sumarul Gazetei SF cu trei articole. Unul apare la rubrica "Autori în oglindă" (cunoscută anterior drept "Autorul îşi prezintă cartea") şi se intitulează "Florin Pîtea despre Gangland". Cel de-al doilea este inclus în rubrica "Paperback" şi e o cronică a primului roman publicat de China Miéville, King Rat. Al treilea este intitulat "Etapă cu etapă - despre scrierea creativă" şi inaugurează o întreagă serie pe care o veţi putea urmări lună de lună în paginile virtuale ale Gazetei SF.

Vă doresc lectură plăcută.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: