marți, 28 mai 2013

"Gangland" apare la Bookfest într-o ediţie revizuită

În cadrul Tîrgului de Carte Bookfest desfăşurat la Bucureşti, la Pavilionul Expoziţional Romexpo, în perioada 29 mai - 2 iunie, urmează să apară o ediţie revizuită a romanului meu Gangland. Această publicare a fost posibilă mulţumită domnilor Cătălin Badea-Gheracostea (îndrumător de colecţie), Cosmin Perţa (redactor-şef) şi Ioan Cristescu (editor). Lansarea va avea loc la standul Editurii Tracus Arte (pavilionul C2, zona B, standul B 15), duminică, 2 iunie, la ora 16.00. La eveniment vor vorbi domnii Alexandru Mironov şi Oliviu Crâznic.

Vă reamintesc faptul că Gangland a fost distins cu Premiul Vladimir Colin în iulie 2008 şi că romanul acesta e plasat în acelaşi univers ficţional cu numeroase povestiri din volumele Necropolis şi An/Organic şi cu celălalt roman al meu, Anul terminal. Noua copertă şi sigla acestei ediţii au fost create de artistul grafic Tudor Popa.

Vă aştept la lansare.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: