joi, 11 aprilie 2013

Despre "Cele 1001 de scorneli ale Moşului SF" în "Cultura"

Cu cîteva zile în urmă, în ediţia electronică a revistei Cultura publicată sub egida Fundaţiei Culturale Române, domnul Valentin Protopopescu a dedicat o amplă cronică antologiei Cele 1001 de scorneli ale Moşului SF (Millennium Books, Satu Mare, 2012). O mare parte a articolului îi este dedicată antologatorului Ştefan Ghidoveanu şi eforturilor sale de a promova literatura SF. De asemenea, au fost scoase în evidenţă cîteva povestiri din antologie:

"Mie mi-au plăcut fără rezerve, trezindu-mi o degustare autentică, textul lui Liviu Radu, „Golem, Golem“, cel semnat de Marian Coman, „Albiliţa“, precum şi „Cartea cu scoarţe de argint, ferecate“, de Florin Pîtea. Ceea ce nu înseamnă că restul povestirilor nu sunt de excelentă calitate ori că miza lor morală sau construcţia lor nu mi-au generat frisoane de bucurie estetică."

Îi mulţumesc domnului Protopopescu pentru apreciere, iar pe dumneavoastră vă invit să parcurgeţi articolul integral aici.


(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: