joi, 28 martie 2013

Ad Astra

Sîmbătă şi duminică, la tîrgul de carte SF şi fantasy Final Frontier III organizat în Bucureşti, invitată de onoare a fost scriitoarea şi traducătoarea maghiară Csilla Kleinheincz. Dumneaei îngrijeşte o superbă colecţie de cărţi SF, Ad Astra, iar după revenirea la Budapesta a scris un articol despre vizita în România. Prin amabilitatea editorului Horia Nicola Ursu, articolul a apărut în traducere română în Galileo Online.

Între altele, doamna Kleinheincz a remarcat următoarele: "Am avut parte de o conversaţie extraordinară cu Florin Pîtea, autor de proză cyberpunk, şi cu Michael Haulică (ale cărui povestiri sînt deja cunoscute cititorilor revistei Galaktika), l-am întîlnit pe Liviu Radu, al cărui nume ar putea fi, la rîndul său, cunoscut cititorilor maghiari. Am stat de vorbă cu scriitori, critici, cititori. A fost grozav să împărtăşesc experienţe profesionale cu colegii români şi, spre norocul meu, am putut urmări şi o parte dintre dezbaterile organizate, prin amabilitatea Ioanei Stănescu, care mi-a tradus „în direct” discuţiile purtate."

Sînt deosebit de onorat de aprecierea doamnei editor şi îi mulţumesc pe această cale. Totodată, vă invit să parcurgeţi articolul integral pe site-ul Galileo Online. Atît porţiunea principală cît şi concluziile sînt îmbucurătoare.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: