marți, 19 februarie 2013

Mai multe veşti bune

Astăzi, 19 februarie, prin amabilitatea domnului Mihail Grămescu voi face o prezentare a romanului Anul Terminal împreună cu domnişoara Dorina Cioplea, PR manager la Editura Tracus Arte. Evenimentul va avea loc la orele 15.00 la Clubul Înţelepţilor, pe Bulevardul Basarabia nr. 96.

Mîine, 20 februarie, între orele 18.00 şi 19.00, voi fin invitat din nou la emisiunea "Portret de autor" la Radio Shalom România, de aceaastă dată pentru o discuţie pe marginea subgenului (post)cyberpunk şi a romanului Anul terminal. Realizator şi prezentator: Mihail Grămescu. La pupitrul tehnic: Alecsandru Bucher. Emisiunea se poate audia online aici.

Nu în ultimul rînd, am plăcerea să împărtăşesc cu dumneavoastră un proiect mai vechi - o prezentare animată a primelor mele volume de ficţiune, realizată cu ajutorul bunului meu prieten, artistul grafic Tudor Popa. Vă invit să o vizionaţi aici, iar, dacă vă place, vă rog să o transmiteţi mai departe oricui doriţi.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)  

Niciun comentariu: