luni, 26 noiembrie 2012

"Anul terminal", ediţia a doua

Ieri, 25 noiembrie 2012, în cadrul Tîrgului de Carte Gaudeamus, la standul Editurii Tracus Arte a avut loc lansarea ediţiei a doua a romanului Anul terminal. La lansare au vorbit Cosmin Perţa şi Alexandru Mironov. M-au onorat cu prezenţa Roxana Brînceanu, Ştefan Ghidoveanu, Michael Haulică, Eugen Lenghel, Cristian Mihail Teodorescu, Horia Nicola Ursu, precum şi numeroşi prieteni şi colegi. Această a doua ediţie nu ar fi putut să apară fără eforturile susţinute ale lui Cătălin Badea-Gheracostea (coordonatorul colecţiei "Bendis"), ale responsabilei de relaţii cu publicul Dorina  Cioplea şi ale redactorului-şef Cosmin Perţa. Imaginea care însoţeşte această postare a fost realizată de Lucian Gabriel.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

2 comentarii:

Bujold spunea...

Buna seara. imi pare foarte rau ca nu am putut fi prezent. Am fost in targ miercuri si sambata. Poate cu alta ocazie.

Florin Pîtea spunea...

@Bujold Cu siguranţă vor mai fi ocazii. Ne vom vedea la lansarea viitoare.