sâmbătă, 18 august 2012

Unde să fii, Ţesătorule?

Ieri am aflat că în publicaţia online Be Where a apărut un articol de Ema Stere dedicat antologiei Dincolo de noapte. Pe lîngă cuvinte de apreciere dedicate antologatorului Oliviu Crâznic şi unor autori ca Ana-Maria Negrilă, Cătălina Fometici sau Liviu Radu, am găsit şi următorul alineat:

"Inedit mi s-a părut demersul lui Florin Pîtea, al cărui text, Văgăuna bîntuită, redă scrisoarea unui călugăr medieval către stareţul său. Începe chiar cu memorabilul I pak şi se dezvoltă convingător, cu mare atenţie pentru stil şi pentru personaj. Călugărul găseşte, într-o văgăună, nişte „năluci nepământene din lumină slabă” (expaţi extratereştri, probabil) şi îi cere superiorului său sfaturi în această chestiune."

Sînt onorat de aprecierea jurnalistei. La rîndul meu, vă invit să parcurgeţi întregul articol aici.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: