sâmbătă, 18 august 2012

Ciprian Mitoceanu despre "Dincolo de noapte"

Astăzi am aflat de la domnul Ciprian Mitoceanu că pe blogul dumnealui a apărut o recenzie a antologiei gotice Dincolo de noapte îngrijită de Oliviu Crâznic. Am parcurs articolul, m-am bucurat de frumoasele cuvinte la adresa autorilor şi am fost încîntat să citesc alineatul de mai jos:

"Florin Pîtea, cu 'Văgăuna bântuită', ne demonstrează încă o dată că se descurcă la fel de bine şi pe alte tărâmuri decât pe cel al cyberpunk-ului. Şi că stăpâneşte la perfecţie subtilităţile limbii române, indiferent din ce perioadă."

Îi mulţumesc pe această cale domnului Mitoceanu pentru apreciere şi vă invit să parcurgeţi întregul articol aici.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: