sâmbătă, 30 iunie 2012

Ţesătorul luat la întrebări de fanul SF

Astăzi a apărut pe Blogul fanului science fiction un interviu pe care i-l acordasem cu cîteva zile în urmă domnului Nicu Voicu. Pe lîngă faptul că domnul Voicu a conceput o serie de întrebări foarte incitante, trebuie să remarc şi grija cu care a ilustrat acest interviu cînd l-a postat pe blog. Vă ofer o mică mostră în cele ce urmează:

"Voicu Nicu: Ce carte SF ti-a placut cel mai mult? Ce carte te-a marcat si care ramine un simbol pentru tine?

Florin Pîtea: Grea întrebare. O poveste cu un hobbit de J.R.R. Tolkien a fost una dintre cărţile pe care le-am recitit obsesiv în copilărie şi adolescenţă. Poate de acolo mi-am luat obiceiul de a-mi servi oaspeţii cu ceai negru mai degrabă decît cu cafea, cum se obişnuieşte pe la noi. Tot de acolo am învăţat că e bine ca un bărbat să ştie să gătească. Sau că prietenii sînt mai importanţi decît comorile şi căpătuiala."
 
Vă invit să parcurgeţi versiunea integrală a interviului aici. Lectură plăcută!
 
(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

2 comentarii:

vienela spunea...

Ce surpriza!!! Sper sa gasesc la biblioteca macar o carte scrisa de tine.

Florin Pîtea spunea...

@vienela Poţi găsi multe dintre cărţile mele în format electronic aici: https://sites.google.com/site/florinpitea/home. Lectură plăcută şi numai bine!