duminică, 15 mai 2011

Şi totuşi se mişcă

Ieri am aflat din Galileo Online Editura Millennium Books pregăteşte un volum cu texte nominalizate la Premiile Galileo 2011. După cum puteţi observa din imaginea alăturată, în acest volum se află şi o schiţă a mea, iar faptul că numele meu apare pe copertă între numele domnului Mircea Opriţă şi numele domnului Liviu Radu constituie un premiu în sine.

Din aceeaşi sursă am aflat şi că, la complexul expoziţional Romexpo, în cadrul tîrgului de carte Bookfest, la standul Editurii Millennium Books, sîmbătă, 28 mai, ora 14.00, va avea loc decernarea Premiilor Galileo 2011 - premii decise prin vot de cititorii revistei.  Vă invit să participaţi şi dumneavoastră la acest eveniment al literaturilor imaginarului. 

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)  

2 comentarii:

oliviu craznic spunea...

La mai mare!:)

Florin Pîtea spunea...

@Oliviu Crâznic Mulţumesc, Oliviu. Asemenea şi ţie. :)