vineri, 21 ianuarie 2011

Se încing cazanele

De pe blogul editorului Horia Nicola Ursu am aflat că la Millennium Books din Satu Mare se pregăteşte intens lansarea unui volum de literatură steampunk românească antologat de Adrian Crăciun. Printre lucrări semnate de  nume prestigioase din literatura fantastică şi ştiinţifico-fantastică românească, precum Ştefana Czeller, Mircea Opriţă, Marian Truţă, Costi Gurgu şi Oliviu Crâznic, am aflat că va fi prezentă în acel volum şi o schiţă de-a subsemnatului. Deocamdată am plăcerea să vă arăt ilustraţia copertei.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

2 comentarii:

Costi spunea...

Bafta, Florin. Si spor la treaba cu romanul.

Florin Pîtea spunea...

@Costi Gurgu Mulţumesc pentru urări, Costi. Părintele O'Blivion îţi transmite toate cele bune. :)