luni, 10 martie 2014

Îmi apare cea de-a şaptea carte

Astăzi, editorul Horia Nicola Ursu a aunţat pe Galileo Online iminenta apariţie a celei de-a şaptea cărţi a subsemnatului. Volumul se intitulează O introducere în opera lui Liviu Radu şi urmează să fie publicat la Editura Millennium Books din Satu Mare în cadrul colecţiei Metatext îngrijită de domnul Mircea Opriţă. Ilustraţia copertei a fost creată de bunul meu prieten Tudor Popa, iar designul îi aparţine domnului Horia Ursu.

Lansarea va avea loc sîmbătă, 5 aprilie, la Librăria Bastilia din Capitală, pe parcursul celei de-a patra ediţii a festivalului Final Frontier. Pe lîngă domnul scriitor Liviu Radu şi editor, la eveniment va participa şi autorul. Puteţi citi anunţul oficial aici. Şi nu uitaţi - lucrurile bune nu se tac.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!) 

Un comentariu:

Florin Pîtea spunea...

@maryo Sînt de preferat comentariile care au legătură cu postarea. Mulţumesc pentru înţelegere.