sâmbătă, 1 martie 2014

Am întîlnit şi ţesători fericiţi

Azi am ajuns, după multă vreme, într-o vizită la importatorii mei preferaţi de la Nautilus, domnul Lucian Hanu şi doamna Doina Hanu. Cum dumnealor au primit recent un transport proaspăt de cărţi, am găsit o mulţime de lucruri noi şi interesante în oferta librăriei. Dintre acestea, mi-au atras în mod special atenţia antologia Steampunk! - An Anthology of Fantastically Rich and Strange Stories, îngrijită de Kelly Link şi Gavin J. Grant, volumul omnibus Elric: The Revenge of the Rose de Michael Moorcock (cu care practic mi-am completat saga lui Elric din Melniboné), precum şi romanul The Long War de Terry Pratchett şi Stephen Baxter. Am pus la păstrare şi alte bunătăţi, între care The Dragon Griaule, Buy Jupiter, The Eternal Champion şi The Science of Discworld IV. Şi seria de achiziţii nu s-a încheiat, pentru că săptămîna viitoare va mai sosi un transport cu antologii-mamut. Poate că nu ar strica să le faceţi şi dumneavoastră o vizită aici.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!)  


Niciun comentariu: