luni, 24 februarie 2014

A şaptea carte

Azi am terminat de scris cea de-a şaptea carte. Este o lucrare de critică literară intitulată provizoriu "O introducere în opera lui Liviu Radu". Cu puţin noroc, poate se va lansa o ediţie tipărită în cadrul tîrgului de carte SF şi fantastică Final Frontier IV, în luna aprilie a acestui an. Deocamdată nu sînt în măsură să vă ofer detalii suplimentare, însă pot să precizez că ilustraţia copertei a fost deja realizată de către bunul meu prieten şi colaborator Tudor Popa.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!)  

Niciun comentariu: