duminică, 24 noiembrie 2013

Lucrurile bune nu se tac

Astăzi, mulţumită unui prieten virtual, am văzut o galerie virtuală cu picturi suprarealiste biomecanice. Am găsit şi site-ul oficial al artistului şi am aflat că picturile acelea (cu unele influenţe dinspre H.R. Giger, Wojtek Siudmak şi Salvador Dali) sînt creaţia lui Peter Gric, artist cehoslovac naturalizat în Austria. Site-ul cuprinde picturi, desene, un magazin virtual, informaţii despre alte proiecte ale artistului, o notă biografică, precum şi o carte de onoare în care vizitatorii îşi pot lăsa impresiile. Vă invit şi pe dumneavoastră să vizitaţi acest site de excepţie dedicat artelor grafice. Vizionare plăcută!

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: