luni, 1 aprilie 2013

O ofertă de nerefuzat

În perioada 1 aprilie - 15 aprilie, Millennium Books oferă o reducere de 40% din preţul de catalog pentru o serie de romane şi antologii. Printre acestea se numără antologia Şase ani de ficţiuni (antologator: Horia Nicola Ursu), în care se află schiţa mea "Veniţi afară!", precum şi romanul Cerneală şi sînge de Ştefana Cristina Czeller şi antologia lui Martin H. Greenberg Sfîrşitul lumii - Povestiri despre Apocalipsă, la care am fost redactor literar. Detalii suplimentare găsiţi aici. Profitaţi de ofertă şi daţi vestea mai departe - pentru că lucrurile bune nu se tac.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: