duminică, 17 februarie 2013

Lucrurile bune nu se tac

Astăzi, vizitînd site-ul oficial al Tîrgului Mondial Steampunk, am găsit o hiperlegătură către o bibliotecă virtuală de ficţiune speculativă. Am fost uimit şi încîntat să găsesc în paginile ei numele a sute de autori şi link-uri către mii şi mii de schiţe, povestiri şi romane care se pot citi online. Cum lucrurile bune nu se tac, am decis să vă dau vestea şi dumneavoastră. Site-ul se numeşte Free Speculative Fiction Online, cuprinde noutăţi, index de autori, hiperlegături către reviste virtuale gratuite şi are propriul său motor de căutare. A fost creat în decembrie 2011 de către Richard Cissée şi, la data cînd scriu acest anunţ, a fost actualizat cel mai recent pe 26 ianuarie 2013. Vă doresc lectură plăcută.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: