luni, 17 decembrie 2012

Spiru Haret şi Mihai Viteazul

Astăzi, în cadrul campaniei de promovare a romanului Anul terminal (ediţia a doua), am fost în vizită la două licee din capitală.

Mai întîi am mers la Colegiul Naţional Spiru Haret, unde am stat de vorbă cu elevi din clasa a dousăprezecea. Doamna Dorina Cioplea, PR manager la Editura Tracus Arte, a făcut o scurtă prezentare a romanului, după care am luat cuvîntul şi am citit cîteva pagini. A urmat o discuţie liberă cu elevii şi o sesiune de autografe.

După amiază am ajuns în vizită la Colegiul Naţional Mihai Viteazul, unde am fost primiţi într-o frumoasă sală de lectură de la primul etaj. Prin amabilitatea doamnei profesoare Nechifor, am prezentat romanul unor elevi din clasa a zecea. După prezentarea propriu-zisă şi după o scurtă lectură din roman a urmat o dezbatere însufleţită despre literatură, despre argoul liceenilor, despre comunicare în general şi despre relaţia dintre artă şi realitate. La final a avut loc o altă sesiune de autografe.

Am fost plăcut impresionat în ambele cazuri de bunăvoinţa gazdelor şi sper să revin în vizită primăvara viitoare cu încă o carte.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: