luni, 10 decembrie 2012

Anul terminal... la Colegiul Naţional Ion Creangă

Astăzi, 10 decembrie 2012, am fost împreună cu nişte reprezentanţi ai Editurii Tracus Arte în vizită la Colegiul Naţional Ion Creangă. Am fost primiţi foarte frumos de către doamnele profesoare şi de către elevii claselor a unsprezecea.

După o prezentare făcută de doamna biliotecară Lăzărescu, a luat cuvîntul reprezentata de relaţii cu publicul a Editurii Tracus Arte, doamna Dorina Cioplea, care a vorbit despre fundalul romanului Anul terminal. Apoi am spus la rîndul meu cîteva cuvinte despre roman şi le-am citit celor de faţă cîteva pagini. Întîlnirea s-a încheiat cu o sesiune de autografe, iar doamnele profesoare ne-au adresat invitaţia să mai mergem în vizită şi cu alte ocazii.

Tot începînd de astăzi, ediţia a doua a romanului Anul terminal poate fi comandată online de pe noul site al Editurii Tracus Arte. Prezentarea cărţii o găsiţi aici, iar comanda o puteţi efectua prin e-mail, urmînd sugestiile de pe această pagină.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: