miercuri, 10 octombrie 2012

Ţesătorul într-o vizită distopică la Moshul SF

Ieri, 9 septembrie 2012, pe blogul "Moshul SF", domnul Ştefan Ghidoveanu a postat o schiţă de-a mea, însoţită de o frumoasă prezentare. Iată un fragment:

"Povesteam cu ceva timp în urmă că atitudinea scriitorilor români de science fiction față de ceea ce se întâmplă în prezent – din punct de vedere social, dar și politic – este una destul de pasivă. Și m-am gândit dacă așa a fost dintotdeauna sau e doar rodul conjuncturii care face ca nici una dintre alternativele posibile să nu fie dezirabilă pentru noi, astăzi. Așa că am umblat la cutia cu amintiri, cum se spune, încercând să extrag  de-acolo exemple (mai vechi, e-adevărat!) capabile să-mi demonstreze că ideea respectivă este mai mult decât una de conjunctură, ba chiar că în vremuri mult mai neclare ca acum poziționarea scriitorilor era extrem de tranșantă față de organismul politic."

Vă invit să parcurgeţi postarea "Scriitorii de science fiction şi România distopică. Astăzi, Florin Pîtea" aici.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: