duminică, 19 august 2012

Un sfîrşit e un început...

... cum ne asigurau cîndva membrii formaţiei Celelalte Cuvinte. Ieri mi-am sărbătorit ziua de naştere. A mai trecut un an. A început un alt an. Am avut parte de companie agreabilă, am petrecut frumos şi am primit cadouri - unele dorite şi aşteptate, altele neaşteptate şi încîntătoare. Printre ele se numără şi unul virtual, trimis de editorul şi artistul grafic Nicu Gecse, căruia îi mulţumesc pe această cale.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

2 comentarii:

d.orin spunea...

La Multi Ani!
(si la cat mai multe scrieri!)

Florin Pîtea spunea...

@d.orin Mulţumesc mult. Toate cele bune.