miercuri, 15 august 2012

Ţesătorul în suspans

Astă-seară am aflat că a apărut numărul 27 al revistei Suspans în îngrijirea domnului Mircea Pricăjan. Pe lîngă eseuri, interviuri, cronici de carte, cronici de film, povestiri şi schiţe, acest număr conţine şi un articol în care doamna Antuza Genescu discută în paralel două antologii. Articolul se intitulează "Steampunk vs. gotic", iar antologiile discutate sînt Steampunk - A doua revoluţie, respectiv Dincolo de noapte - 12 feţe ale goticului.

Spre surprinderea şi încîntarea mea, doamna Antuza Genescu a făcut şi următoarele observaţii la adresa subsemnatului:

"Florin Pîtea m-a impresionat mai mult cu Văgăuna bântuită decât cu Nostalgia revoluţiei. De remarcat talentul cu care trece de la un registru la altul. Mai demult, spuneam despre el că scrie ca un posedat. De data asta, vorbeşte ca un călugăr. Şi de fiecare dată o face cu har (...)."

M-am bucurat de apreciere. Vă invit şi pe dumneavoastră să parcurgeţi integral articolul aici.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

2 comentarii:

Antonia spunea...

Imi place posterul care lai publicat in post, insa nu pot sa nu ma intreb, de ce ai preferat numele de "Tesatorul", ai o pagina dedicata acestei intrebari?

Florin Pîtea spunea...

@Antonia Explicaţia cea bună este că termenul "text" provine din participiul trecut al verbului latin "texere", care înseamnă "a ţese". Deci un autor de texte este un... ţesător. Explicaţia cea adevărată se găseşte într-un articol de pe la începuturile acestui blog.