vineri, 22 iunie 2012

O nouă recenzie despre "Dincolo de noapte"

Astăzi, prin amabilitatea domnului Oliviu Crâznic, am aflat despre o nouă recenzie la antologia Dincolo de noapte. Am vizitat site-ul Media Target şi am parcurs cu interes articolul intitulat "Antologia de povestiri Dincolo de noapte". Printre altele, mi-a atras atenţia un alineat despre schiţa mea "Văgăuna bîntuită":

"Domnul Florin Pîtea ne dă o mostră de scrisoare cronicărească, deşi foarte scurtă, cu totul remarcabilă prin limbajul a-la-Grigore Ureche, precum şi prin reacţiile şi reflecţiile unui călugăr care descoperă… nu vă spunem ce! Am fi vrut doar să fie mai lungă povestea. Însă atât cât a fost, chiar părea desprinsă din gândurile uimite ale unui călugăr medieval în faţa unei revelaţii!"

Desigur, prozele altor cîteva autori sînt încă şi mai apreciate - şi pe bună dreptate. Vă invit şi pe dumneavoastră să parcurgeţi integral acest articol aici.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: