vineri, 1 iunie 2012

Lansarea romanului "Anul terminal"

Sîmbătă, 2 iunie, la orele 17. 30, în cadrul Tîrgului de Carte Bookfest, la Pavilionul Expoziţional Romexpo, la standul Editurii Tracus Arte, va avea loc lansarea noului meu roman Anul terminal. Cartea va fi prezentată de criticul literar Cătălin Badea-Gheracostea. Vă aştept cu plăcere la acest eveniment.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

2 comentarii:

bogdan spunea...

felicitări!

Paul Dadrian spunea...

Buna ziua,
V-am adaugat cu cea mai mare placere la lista mea de bloguri preferate de pe site-ul: www.pauldadrian.blogspot.com
As dori sa va rog, in cazul in care nu intrec o limita autoimpusa, sa ma adaugati si dvs. - Multumesc anticipat...
Felicitari pentru romanele impresionante pe care ni le oferiti si foarte mult spor in continuare la scris!