marți, 5 iunie 2012

"Anul terminal" disponibil online

Am plăcerea să vă anunţ că, graţie eforturilor domnului editor Cristian Cârstoiu, noul meu roman Anul terminal poate fi acum comandat online la adresa: http://www.diasfera.ro/#/comanda. Întrucît oferta este limitată, vă sfătuiesc să vă achiziţionaţi şi dumneavoastră un exemplar cît de curînd. Desigur, după lectură îmi puteţi transmite opiniile dumneavoastră despre roman în secţiunea de comentarii de la Ţesătorul.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

4 comentarii:

Alex Diaconescu spunea...

Multumesc pentru link, am comandat-o si abia astept s-o citesc :D

Florin Pîtea spunea...

@Alex Diaconescu Mulţumesc mult de tot pentru bunăvoinţă. Să vezi ce personaj secundar reapare în acest roman... ;)

impricinatul spunea...

aha!
bravo, sa fii sanatos!

Florin Pîtea spunea...

@impricinatul Mulţumesc. Asemenea şi ţie, Florin!